زمان مطالعه: .2 دقیقه

درود بر شما دوستان گرامی؛ 
خوشحالم که در این وبلاگ با شما آشنا میشوم. 
من سید امیرعلی میرحسینی هستم، 
"یک نو جوان اکتیو و پرانرژی ایرانی که عشق و علاقه زیادی به دنیای رایانه، هوش مصنوعی، هوافضا، نجوم، و امنیت شبکه داره."

هدف من از ساخت این وبلاگ؛

من در این وبلاگ قصد دارم با شما درباره  فعالیت هام، آزموده هام ، دانش هام ، دستاورد هام، چالش ها، و آرزو های خود صحبت کنم و از تجربه و دیدگاه شما بهره ببرم. 
(این وبلاگ فقط برای من طراحی نشده است؛ به زودی قابلیت های اظافه خواهم کرد که شما دوستان هم بتوانید از این وبلاگ برای معرفی کردن خود استفاه کنید.)

کودکی من؛

من در یک روز برفی و  سرد ، زمستان 1385 در یک خانواده نیمه مذهبی و علاقه مند به علم متولد شدم؛ 
من همیشه دوست داشتم چیزهای جدید یاد بگیرم و کارهای جدید انجام بدم. 
از کنجکاوی درمورد متولد شدن یک کودک👶🏽 ؛ تا دلیل مرگ یک انسان!

آشنایی بهتر با من؛

من با بازی های رایانه ای و  نرم افزار اسکرچ شروع کردم  و خیلی زود علاقه مند به برنامه نویسی و طراحی سایت شدم. من با زبان های مختلف برنامه نویسی سرو کار داشتم ام و چندین سایت را طراحی و راه اندازی کردم. 
بعدها من به حوزه های هوش مصنوعی، هوافضا، نجوم، و امنیت شبکه علاقه نشان دادم و سعی کردم در این زمینه ها مطالعه و پژوهش کنم. من چندین پروژه را در این حوزه ها پیاده سازی کردم که بعضی از آن ها را در این وبلاگ با شما به اشتراک خواهم گذاشت.  
برخی از پروژه های من که موفق آمیز بوده اند عبارتند از:

  • - ساخت یک دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام مایکل؛ (*محرمانه*).
  • - ساخت یک موتور جستجو گر به نام سید امیرعلی میرحسینی که نتایج را از سه موتور جستجو گر ( بینگ ، گوگل، داک داک گو) استخراج می کند.
  • - طراحی و ساخت چندین سایت با استفاده از زبان های اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت، پی اچ پی، و غیره.

من همچنین به عنوان مدرس چند ترم برنامه نویسی / طراحی سایت با ( اچ تی ام ال، سی اس اس ، اسکرچ، سئو) فعالیت کردم و با تیم آموزشی گویال در زمینه( نجوم ، هوافضا) همکاری داشتم. من در روبیکا و ایتا کانال های آموزشی زیادی در زمینه های که علاقه و استعداد دارم راه اندازی کردم و ادمین آن ها هستم.

سخن پایان؛

من در این وبلاگ قصد دارم با شما درباره موضوعات مختلف صحبت کنم و نظرات و پرسش های شما را بشنوم و پاسخ دهم. و با شما یک محیط دوستانه ایجاد کنم. 
من از شما دعوت می کنم با عضویت در خبرنامه من ، همراه من باشید و از جدید ترین مطالب و (مقالات/محتواهای) من با خبر باشید؛ همینطور میتوانید از صفحه تماس با من ، نظرات خود را با من به اشتراک بگذارید. من به شنیدن صدای شما علاقه مند هستم.

با احترام 
سید امیرعلی میرحسینی