سلام به همه دوستان عزیز. 
من سید امیرعلی میرحسینی هستم و قصد دارم تو این شیوه نامه درباره ای ساختار نوشتاری مقالات و جلسات صبحت کنم!
 

اگر از محتوای سایتم ( مقالات / جلسات / کتاب‌ها / عکس‌ها ) استفاده کرده باشید.
حتما دیده‌اید که بعضی از کلمات یا جملات دارای رنگ خاص هستند و براتون شاید سوال شده باشه این رنگ ها به چه معنا هستند!
در این شیوه نامه قصد دارم به این سوال پاسخ دهم که چرا بعضی کلمات از رنگ خاصی پیروی میکنند؟!
 


رنگ ها به چه معنا هستند؟

اگر از محتوایات وبلاگم استفاده کرده باشید متوجه میشوید که بعضی کلمات دارای رنگ { نارنجی / فسفری /  فیروزه‌ای / قرمز /  زرد / بنفش / آبی و خاکستری } هستند!
اما این رنگ ها به چه معنا هستند و چرا در محتوایات استفاده میشوند؟!
 

🟠نارنجی: این رنگ برای کلمات / جملات با ارزش و مهم استفاده میشود؛
این رنگ کلماتی / جملاتی که دارای ارزش و اهمیت بالا برای خواننده ، نویسنده و سئو هستند را نمایان میکند!
 

🔴قرمز: این رنگ برای کلمات و جلماتی که دارای *نکته* هستند، استفاده میشود!
این رنگ، برای کلماتی استفاده میشود که نکته دارد یا در ابتدای جملات نکته دار قرار میگرد و یا در بخش (نکته*) در محتوایات وبلاگ قرار میگرد.
 

🟢فسفری: این رنگ برای کلماتی / جملاتی که دارای لینک درون شبکه‌ای ( درون وبلاگ ) هستند، استفاده میشود.
به عنوان مثال؛ فرض کنید یک مقاله درمورد برنامه نویسی صبحت میکند! و در مقاله سخنی درباره‌ای سیستم عامل میشود!
و در وبلاگ من مقاله ای برای سیستم عامل وجود دارد!
من با قرار دادن لینک مقاله ای سیستم عامل در مقاله ای برنامه نویسی ؛ به کاربر پیشنهاد میدهیم تا از این مقاله مرتبط با مقاله ای که درحال خواندن است. 
استفاده کند!
 

🟡زرد: این رنگ برای کلماتی / جملاتی که دارای لینک بیرون شبکه‌ای ( بیرون از وبلاگ ) هستند، استفاده میشود.
به عنوان مثال؛ فرض کنید کلمه‌ای یا جمله‌ای در مقاله وجود دارد که برای خواننده درک کردنش سخته!
و نیاز دارد تا بیشتر درباره‌ای اون کلمه یا جمله بخواند، و من برای اون کلمه یا جمله هیچ مقاله ای در وبلاگم ننوشتم.
با هدایت خواننده به صفحه ای دیگر از سایت دیگر ( بیشتر اوقات به سایت ویکی‌پدیا ) به خواننده کمک میکنم تا بهتر کلمه و یا جمله را درک کند.
 

🔵فیروزه‌ای: این رنگ برای کلماتی / جملاتی که دارای اهمیت زیادی برخودار هستند و نیاز دارند که یک مقاله مختص خود را داشته باشند!
اما هنوز مقالشون طراحی / نوشته نشده است؛ استفاده میشود.
این کلمات و جملات را باید در اسرع وقت مقالشو بنویسم.

 

🟣بنفش: این رنگ برای کلماتی / جملاتی که به عنوان تیتر حساب میشوند؛ استفاده میشود!
 

🟦آبی: این رنگ برای کلمات و جملاتی که دارای خاصیت نقل قول دارند استفاده میشود.
 

خاکستری: این رنگ برای زیرمتن‌ها و متن‌هایی که جزوه اصلی مقاله نیستند، استفاده میشود!
و برای توضیحات بیشتر درباره‌ای نکات استفاده میشود!
 


امیدوارم این شیوه نامه بدردتان خورده باشد و بتوانید از محتوایات وبلاگ ( مقالات / جلسات / کتاب‌ها / عکس‌ها ) به خوبی استفاده کنید؛ و لذتشو ببرید!
هر سوالی داشتید در قسمت راهنما / hlep مطرح کنید.
در اسرع وقت پاسخ میدهم😊